dimarts, 25 d’agost de 2009

Els llibres de les vacances'09 (i III): Armadale



Uau!!! En la meva línia de les intrigues, els assassinats i tota la pesca, Armadale son 1100 pàgines de tot això, en l'epoca victoriana. Resultat: jo enganxada desde la primeríssima pàgina fins al final dels finals.
Fa uns mesos, em vaig llegir La Dama de Blanc, també del Wilkie Collins i també em va encantar tot i que aquest m'ha agradat molt més perquè el fet que la forma narrativa vagi canviant (ara narrador, ara cartes, ara un, ara l'altre...) ho fa distret i interessant i et van donant la informació gota a gota i això fa que tinguis ganes de més i més.
Un bon llibre per llegir a les vacances.













El llibre és:




Collins, Wilkie. Armadale. Tr. José C. Vales. Barcelona: Verticales de Bolsillo, 2008. 1104 p. ISBN 978-84-924-2115-2.




Si us agrada, potser també us agradi:




Collins, Wilkie. La dama de blanc. Tr. Lluís Comes. Barcelona: La butxaca, 2008. 800 p. ISBN 978-84-92549-22-1.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada