dimarts, 15 de setembre de 2009

Amb ulls americans

És el segon llibre que llegeixo de Carme Riera. Però si ara vens i em dius que no és de la Carme Riera, m'ho crec, perquè no tenen res a veure l'un amb l'altre.
És un llibret per passar una bona estona; no et diré que m'ha enganxat, no et diré que no podia deixar de llegir, però sí que hi ha hagut estones que m'ha fet somriure. Explica la visió que s'emporta de Catalunya (i de Barcelona, més concretament) un periodista nord-americà que passa tres mesos aquí. De vegades, no ens enganyem, cau en la paròdia, però a mí que sóc de riure fàcil, m'ha fet gràcia.
La darrera part de les tres en què podriem dividir el llibre se m'ha fet un pèl exagerada fins i tot a mí, però vaja, no crec que ho sigui més que les altres.

Si us cau a les mans, es llegeix fàcil i ràpid però tampoc passa res si no l'afegiu a la vostra llista de lectures pendents.









El llibre és:

Riera, Carme. Amb ulls americans. Barcelona: Proa, 2009. 256 p. ISBN 978-84-8437-574-6

1 comentari:

  1. Llegeix "Dins el darrer blau". Per mi, el millor que ha escrit mai. "La meitat de l'ànima" també estava prou bé. Aquest em sona a l'estil de "L'estiu de l'anglès".

    ResponElimina