dimarts, 29 de setembre de 2009

De temporada


- De quin color les farem?

Dubto. M'he mossegat les ungles molts i molts (i molts) anys i ara, desde fa un parell d'anys que no sé per quina estranya raó vaig deixar de fer-ho, encara no tinc assimilat que les meves ungles tenen prou superfície per ser pintades de colorets macos.

- Mmm - faig, arrugant els llavis cap a un costat (gest que sé que no m'afavoreix gens ni mica) - doncs no ho sé...Què em recomanes?

Sembla que he fet la pregunta adequada. La noia que m'atén, Anna, crec, somriu i em treu tres potets de tres colors: aquest, aquest i aquest.

- Ostres! Aquest em sembla molt atrevit...treballo en una oficina on l'ambient és més aviat clàssic...no sé si....

L'Anna, posa de cara de "malament anem si comencem amb manies".

- Ja, però és que aquest és el color de temporada... - diu, mentre agafa amb la mà el potet en qüestió. Posa aquella de cara que hem posat tots de nens quan demanàvem alguna cosa als pares "Siusplausiusplausiusplau".

"El color de temporada"...carai. Fins i tot d'això n'hi ha de temporada?

- I aquest? Què et sembla?

L'Anna em passa un dit pel damunt d'un dels meus , fent que no amb el cap.

- No, no! Ets massa blanca...

Em desagno! El punyal a l'esquena! Aquesta m'ha fet mal...

- Doncs aleshores, només ens queda aquest.

Acabo de decebre algú, em sembla.

- Sí....-diu amb pena - aquest és el més classicó. Potser és el que millor et va...

- Home, però és dels que tu m'has recomenat, no?

- Sí...però no és tant de temporada...

Nota  a tots: Vaig amb les ungles pintades d'un color "no tant de temporada" com ho podria ser. Qui prefereixi no tornar-me a parlar mai més, ho entendré. Hi ha coses que no es poden perdonar...

2 comentaris:

  1. jajaja.... doncs jo que no les porto mai pintades i sempre tallades molt curtes; que em molesten les ungles llargues ( fins i tot per teclejar) amb mi es mort

    ResponElimina
  2. jajajaja esta situació l'he viscut mil i un cops, a la pelu i a molts llocs.

    Ai que mal, no anem de temporada jajajaja

    ResponElimina