dissabte, 26 de setembre de 2009

El nas de Mussolini


Llegeixo a la contraportada "Una jove revolucionària té la missió d'assassinar..." i patapam! ja he caigut. Com em fan tanta por les contraportades per allò que de vegades s'entossudeixen en explicar-te el llibre sencer, ja no llegeixo més. Els meus ulls només veuen "assassinar", "assassinar"...i no hi puc fer-hi més. Aquestes temàtiques em tiren.

I....sí, però no és ben bé el que esperava. Vull dir, que m'he empassat el llibre perquè m'interessava l'argument, trobo que està ben escrit, els personatges se m'han fet creíbles...però m'he passat cinc o sis dies (els que he trigat a acabar-lo) esperant; com la protagonista, vaja.

I serà que estic guerrera però m'ha faltat acció, moviment, alguna cosa. La Mireia d'Un altre invent ja deia aquí que no enganxava...i comparteixo l'opinió: la meva lectura ha estat seguida, sense interrupcions, i tot i que també trobo que no és un mal llibre, no m'hi he acabat de trobar (excepte en tot l'epíleg, que de cop i volta, ha aconseguit tenir-me enganxada).

Ja us ho deia, que portava massa llibres seguits triomfant....




El llibre és:

Baulenas, Lluís-Anton. El nas de Mussolini. Barcelona. Proa, 2009. 336 p. ISBN 978-84-8437-542-5

1 comentari:

  1. Veig que ens ha passat una mica el mateix, no és un mal llibre però li falta un nosequè que no acaba de ser rodó

    ResponElimina