dissabte, 10 d’octubre de 2009

De Concert: Manel


Ahir vaig anar al Teatre Joventut a veure els Manel en concert. I si em dius ara de tornar-hi, me n'hi vaig de cap.

M'he anat enamorant del disc poc a poc, a mida d'anar escoltant amb atenció les lletres de les cançons i tenia ganes de sentir com sonaven en directe. I no només no em van decebre gens. Em van entusiasmar. Son quatre nois amb pinta de bons nanos, que es fiquen el públic a la butxaca (tot i que ja anaven tots bastant disposats, tot s'ha de dir) amb unes cançons ben fetes, fent sonar uns instruments que no s'acostumen a sentir.

Per a mí, un luxe.


Com va cantar un dels espontanis que el grup deixa pujar per contribuir amb rimes a la cançó "Corrandes de la parella estable":


A veure si ens doneu una alegria; traieu ja un segon disc...que ens costarà Déu i ajuda, no poder-vos sentir!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada