divendres, 2 d’octubre de 2009

Sobre la bellesa (no, no parlo de llibres)


- És ben guapa, aquesta noia.

Parlàvem de la Raquel Sans, la presentadora del TN vespre, tot dinant. Un grup d'homes i dones parlant de bellesa femenina i masculina. La majoria de les noies vam estar d'acord, trobàvem que la periodista és ben maca i vam comentar que el tàndem en si, amb en Pellicer (ai!, en Pellicer), fa patxoca.

- Doncs jo sóc incapaç de dir si un tio és guapo o no...A mi no m'agraden els tios, no puc opinar...- afegeix un dels meus companys.

És una tendència que he vist en alguns homes; resulta que per no sentir-se físicament atrets pels homes, ja han perdut el poder d'opinar sobre la seva bellesa. I no  aconsegueixo entendre-ho del tot...

Perquè jo no em sento físicament atreta pels quadres, no m'imagino protagonitzant una tòrrida escena de sexe desenfrenat damunt d'una taula amb "Les Rambles" de l'Opisso, però estèticament m'agraden. En canvi, amb en Pellicer...ai, perdó, que em disperso.

Un model de telèfon, una corbata, una fotografia...de totes les coses es pot apreciar la bellesa estètica, no? Per què amb les persones és diferent? I, per què, concretament, amb alguns homes és diferent? (dic alguns, eh? que generalitzar és de les pitjors coses que es poden fer, al meu entendre).

Aquí us ho deixo, embolicat amb un llacet, perquè cadascú pensi o digui el que li sembli. Jo seguiré apreciant la bellesa de la Raquel Sans....i la del Pellicer. Ai...


2 comentaris:

  1. Les fotos i l'art són boniques, el disseny també. Poden ser fins i tots emocionants, sense atracció física ni tensió sexual.I la Sans, si, és guapa i atractiva. I en Pellicer va fora de concurs, d'això no hi ha dubte

    ResponElimina
  2. No ho sé ami en pellicer no m'acaba de convèncer. com massa posat, no?
    Però tens raó sovint a els homes els hi fa unnosequè admetre que un altre home és guapo, manies!

    ResponElimina