dimecres, 4 de novembre de 2009

Firmin


EN-CAN-TA-DA amb aquest conte per adults. M'ha sembla una lectura dolça, amena, diferent, amb mala baba i entranyable. Desprèn amor pels llibres i per la lectura i trobo que el personatge principal està molt ben trabat.

M'ha encantat.

La veritat és que l'havia tingut diverses vegades a les mans, a la llibreria, i al final sempre havia perdut la batalla davant d'algun altre títol...I mira, al final, vaig decidir que era primet i que seria una lectura rapideta (ho ha estat menys del que m'esperava però entre unes coses i altres....).
Un altre detall que m'ha agradat molt han estat els dibuixets que l'acompanyen; feia tants anys que no llegia un llibre amb dibuixos!

Un gust encertar-la amb una lectura, oi?






El llibre és:

Savage, Sam. Firmin. Tr. Sabina Galí. La Butxaca, 2009. 208 p. ISBN 978-84-92549-91-7.

3 comentaris:

  1. doncs mira, a mi aquest em va costar un no dir....

    ResponElimina
  2. Vaja...Realment, és que no saps mai...jo per això no recomano mai llibres...mai l'encerto...

    ResponElimina
  3. jo m'ho vaig passar molt bé, vaig riure i somriure molt; tot i que es bastant sarcàstic

    ResponElimina