divendres, 6 de novembre de 2009

La Llista: La desaparición


A alguna revista, farà cinc anys, vaig llegir una breu nota sobre aquest relat. Algú - no recordo qui - el recomenava ferventment i en deia que era "[...]como un puñetazo en el estómago[...]" i que sobretot, sobretot, sobretot, qui tingués pensat llegir-se'l, no cometés el gran error de llegir-ne la contraportada. Jo, que sóc molt obedient, vaig buscar el llibret, que és molt breu, i no vaig gosar cometre el pecat de mirar-ne l'argument ni res de res. Me'l vaig comprar, me'n vaig anar a casa meva, i me'l vaig llegir.

Ara, puc dir que està a La Llista. I que en certs moments quotidians, molt concrets, el recordo i m'anguniejo (que crec que era l'objectiu principal de qui el va escriure...). "No hase falta desir nada más".


El llibre és:

La desaparición. Krabbé, Tim. Tr. Marta Arguilé. Ediciones Salamandra. Barcelona, 2006. 112 p. ISBN 978-84-7888-917-4.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada