dilluns, 28 de desembre de 2009

84, Charing Cross Road


Quina enveja! És que he pensat en més d'una i de dues ocasions llegint aquest llibret; enveja de saber, de tenir un criteri tan clar sobre alguna cosa, sobre què es vol, com es vol. La gent intel·ligent, la gent que sap molt sobre alguna cosa, m'admira. Aquesta dona, l'Helene Hanff, havia de ser d'aquesta classe; dels que saben què volen, no dic en tot, però sí, si més no, en una cosa que els fa gaudir. M'encantaria saber tant de llibres, conèixer tant els clàssics, saber què és el que em falta per conèixer...ai! m'han entrat unes ganes d'anar-me'n a la biblioteca i començar a regirar, mirar, triar i remenar...









El llibre és:

Hanff, Helene. 84, Charing Cross Road. Tr. Puri Gómez. Barcelona, Empúries, 2002. 110 p. ISBN 84-7596-950-X

P.D.(1): M'encanta que les meves vacances de Nadal es redueixin a sofà, manta, llibre i copa de vi/coca-cola light. Bé, i també una mica de Wii (que em fa un mal el braç de jugar a tenis, que no us ho explico). I àpats d'aquells de rebentar, també. Però el tema del sofà i la manta...mmmm.
P.D. (2): Jane Austen; és necessari que si els Reis hi són a temps, ho apuntin a la meva llista...que aquest any he estat molt bona...

4 comentaris:

  1. És un llibre que fa temps que em fa dentetes; però sempre que m'he decidit a demanar-lo a una llibreria no el tenen

    ResponElimina
  2. L'he llegit un parell de vegades, i és d'aquells que tornaré a llegir algun dia. Has vist la pel·lícula basada en el llibre, amb l'Anne Bancroft i l'Anthony Hopkins? Val la pena, també.

    ResponElimina
  3. Mireia, a l'Espolsada sempre el tenim. És un llibre magnífic i la pel·lícula també. Al club de lectura del novembre el vam llegir i vam veure la pel·lícula i va ser una gran sessió :)

    ResponElimina
  4. Mireia: Mira per on, se t'ha solucionat el problema!!! ;-) A mí em sembla que val molt la pena.

    unquepassava: Havia llegit que hi havia una pel·lícula; buscava comentaris i opinions al respecte. Si em dius que val la pena, queda apuntada!

    L'Espolsada: Estic d'acord! El llibre el trobo fantàstic i si em dius que la pel·lícula val la pena, com el Ferran (unquepassava) no hi ha dubte que la veuré!

    ResponElimina