dilluns, 7 de desembre de 2009

La mecánica del corazón (a La Llista directe)

Fa uns mesos, llegint el blog del Jordi Cervera, vaig trobar que parlava d'aquest llibre i, tot i que encara no s'havia publicat aquí, vaig apuntar la data prevista i el títol per tenir-lo en compte. Si us he de ser sincera,volia veure en viu la portada perquè el dibuix em va enamorar.

Fa unes setmanes, el vaig trobar voltant per l'FNAC. Me n'estava llegint un altre, però el vaig comprar per llegir-lo més endavant (és que jo sóc de les que no pot acumular llibres per llegir damunt de la tauleta...només de veure llibres nous ja necessito mirar-me'ls...així que he optat per anar-los comprant/agafant de la biblioteca a mida que no tinc res per llegir...Sí, ja ho sé...sóc rareta però a aquestes alçades, ja, vaig tard per canviar...). Jo tinc la versió castellana però des del 2 de desembre teniu ja a la venda la traducció al català.

I crec que he trobat un nou membre de la Llista! És dolç, tendre, innocent...un conte per a nens i nenes grans. A més t'arriba perquè parla de l'amor, i, com en un moment o altre, tots hi hem caigut, es fa molt proper.

Sembla que el Luc Besson, ha comprat els drets d'aquesta novel·la per dur-la al cinema en format animació. Espero que les il·lustracions conservin aquest toc de pel·li del Burton (m'ha fet pensar tant, en la Núvia Cadàver!), aquesta atmosfera un pèl fosca, gòtica i romàntica. I els personatges, tan especials, que és impossible no enamorar-se'n des del principi.

Us recomano que feu una visita a la pàgina web del llibre.

El llibre és:

Malzieu, Mathias. La mecánica del corazón. Tr. Vicente Tuset. Barcelona, Mondadori, 2009. 176 p. ISBN 978-84-3972-195-6

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada