dimecres, 13 de gener de 2010

Una tempesta


Perquè m'ha tingut pendent fins al final. Perquè he tingut ganes de continuar escribint allà on l'Imma Monsó s'ha aturat. Perquè m'hagués agradat estar en aquella tertúlia. Perquè he pensat que tan de bo no tingués por de provar l'ala delta o el parapent. Perquè, de por, n'hem passat tots i tots en tenim. Perquè penso que la gent no ens entenem perquè no parlem prou. Perquè hi ha gent pel món que no hi acaba de ser del tot, com al llibre.

Per tot això, i per altres sensacions - a les que crec que no hi sé posar noms més concrets - m'ha agradat aquest llibre. Ha estat un gust llegir-lo.

La història m'ha atrapat però, a més, la manera d'escriure se m'ha fet propera i gustosa de llegir. I, a més, a mí que els llibres m'entren moltes vegades per les cobertes (digueu-me superficial...), m'ha agradat l'edició de La Magrana, tan blanca, amb la foto del cotxe a la portada (ja ho sé, ja ho sé...podria tenir una portada fantàstica i ser il·legible...).

M'agrada que la meva iniciació en el Reto 2010 (la pàgina encara no està activa, però tan bon punt la pengin, us posaré el link per si algú s'hi apunta) sigui amb un llibre (que em cobreix el llibre dels 11 caràcters) que m'ha agradat tant. Això promet!

El llibre és:

Monsó, Imma. Una tempesta. Barcelona, La Magrana, 2009. 223 p. ISBN 978-84-7410-051-8.

5 comentaris:

  1. veig que a tu també t'ha agradat!

    ResponElimina
  2. aquest va guanyant números per ser llegit

    ResponElimina
  3. sobretot, sobretot, el club de lectura

    ens trobem al reto

    ResponElimina
  4. Mireia: Sí, m'ha agradat molt. Ja vaig llegir que a tu tb! En general ha agradat bastant aquest llibre als blogs, oi?
    viu i llegeix: Espero que sigui una bona el·lecció que ja sabem que això dels llibres és taaan personal... ;-)
    mestressa: Sí? Tinc unes ganes que es posi en marxa!!!! Ja vaig comptant lletres de tots els títols!!!!

    ResponElimina
  5. Certament no la pots deixar. Monsó marca un ritme que va in crescendo i la novel·la va gunayant en trama. Els personatges molt ben treballats. És una lectura molt agradable.

    ResponElimina