dilluns, 15 de febrer de 2010

Alicia al país de les meravelles - ABANDONAT

Us explicaré què m'ha passat amb aquest llibre.

Imagineu-vos que no aneu gaire centrats; arriba el vespre i no aconseguiu que el cervell entengui el que els ulls legeixen. Son acumulada; molta son acumulada. Feina, molta feina. No us ho esteu passant malament però sí que aneu, parlant ràpid i malament, de cul. A això cal afegir-hi alguna altra sorpresa inesperada que, si bé no molesta, descentra.

Amb tot això, el meu cervell s'ha convertit en una mena de massa amb consistència de peix bullit, que necessita frases curtes, estructurades, dins de contextos clars, sense massa dobles sentits.

Amb tot aquest panorama, inconscient de mí, agafo Alicia...i el meu cervell-peix-bullit comença a estovar-se encara més, a no entendre què hi fa una nena parlant amb un conill, amb unes cartes. I ara entro i ara surto, i ara creixo i ara m'encongeixo...uff! massa, massa.

Així que, segon llibre abandonat en el que portem d'any...no està malament...quin ritme, eh?

4 comentaris:

  1. Hi ha moments a la vida que fins i tot llegir "la contraportada" de la caixa de cereals és massa complicat. Sequera lectora, passa a les millors famílies, no pateixis que ja tornarà la lecturina

    ResponElimina
  2. Es passen èpoques en què no es llegeix tant.

    ResponElimina
  3. Estigues tranquil·la: no era "el vostre" moment...

    Per cert, demà començaré a llegir "Espiral".

    Petons i bones lectures (si pot ser!),

    SU

    ResponElimina
  4. viu i llegeix: Just en aquest punt és on estic...m'ha fet gràcia això de la contraportada dels cereals... :)

    kweilan: Ho sé, ho sé...per això tampoc m'hi encaparro gaire. Gràcies!

    Su: M'està agradant moltíssim "Espiral". A veure què tal!

    ResponElimina