dissabte, 13 de març de 2010

La decisió de Brandes - ABANDONAT

Si ja ho sabia jo...la culpa és meva per cantar victòria tan alegrement...El Baixauli me'l vaig acabar perquè com son relats breus, retenien l'atenció del meu cervell mandrós el temps màxim que puc centrar-me en alguna cosa. Però ai! a la que he intentat seguir un argument durant més de trenta pàgines, ja està.

El pobre llibre porta no sé quants dies damunt de la tauleta de nit, allà mort d'avorriment, perquè com intenti llegir ni que sigui una sola pàgina, pam! se'm tanquen els ulls, o em disperso pensant en mil coses que ocupen el meu cap aquests dies.

Així que, més que abandonar-lo (he llegit molt bones crítiques d'aquest llibre pels vostres raconets blogaires) el deixo pendent per més endavant (l'estiu, potser?).

Ara bé, no em penso donar per vençuda...alguna cosa hi haurà per les estanteries de biblioteques i llibreries que aconsegueixi fer-me espavilar de tanta tonteria. Segur.

5 comentaris:

  1. Ohhh, quin greu! A mi em va encantar. A veure si té una segona oportunitat més endavant

    ResponElimina
  2. j aportes tres bons llibres abandonats! Ànim

    ResponElimina
  3. Anava a dir-te el mateix que en Jesús, estàs molt «abandonadora», darrerament.

    ResponElimina
  4. en moments així hi ha una recomanació que no falla mai: Mafalda

    ResponElimina
  5. Mireia: Ja ho sabia que et sabria greu! :) El teu va ser el post que em va fer decidir a llegir-me'l! Però és un abandonament temporal...jo crec que quan torni a agafar el ritme, m'hi torno a posar...

    Jesús: Ja ho sé, ja ho sé...mira, son èpoques!

    Ferran: "Abandonadora" és la paraula..jaja

    Viu i llegeix: M'encanta la Mafalda! Doncs, mira, et diré que no ho descarto...depèn com vagi ara...

    ResponElimina