diumenge, 11 d’abril de 2010

On viuen els llibres

Si tot va bé, en unes setmanes estaré immersa en el fantàstic tràfec de fer una mudança. La teva vida en caixes de cartró traslladant-se d'un lloc a un altre en un camió, per anar a un espai nou on caldrà trobar una casa per a cada objecte.
Amb això en ment, i tenint clar que tindré més espai on desar tots els trastos, vaig mirant pàgines i pàgines de decoració per tenir idees quan arribi el moment de redistribuir: què fer amb un passadís estret, amb un rebedor, colors de parets...però com ja ens coneixem, de seguida em dispisto i em trobo guardant fotografies de llocs i formes on la gent endreça els seus llibres.

Vorejant finestres i portes (la de la finestra em té el cor robat):


Enmarcant el llit (m'agrada molt si no fos que els llibres acumulen pols molt fàcilment i a casa som un pèl al·lèrgics als àcars...llàstima...)

Sempre he volgut tenir una escala per arribar als prestatges més alts de les meves llibreries!!!

Aprofitant, fins i tot, les parets de l'escala...quina bona idea!

En llocs molt comuns, com el despatx...


...i d'altres menys...


Bé tot son idees...Que tingueu una setmana fantàstica!

Fotos: Via Decolove, Decor8, Desire to inspire, Case & Cose, Inspirational Homes i Una mosca en la luna.

2 comentaris:

  1. Home, la de la finestreta amb aquest espai per llegir és per somniar, eh? I tu que ja deus saber a la casa que vas, amb quina et quedes?

    ResponElimina
  2. XeXu: Doncs encara no ho sé com serà...de tota manera, no crec que pugui disposar d'una finestra com la primera, que em té enamorada completament! :-)

    ResponElimina