dimarts, 25 de maig de 2010

NOVETAT - Contra el vent del nord

M'encanta escriure. Moltes vegades, em permet ordenar pensaments que tinc voltant pel cap i que de vegades no troben el seu lloc: haver de construir frases coherents amb idees - vagues, moltes vegades - m'ajuda a mantenir el cap en ordre.
Amb un parell de companys de la feina, ja fa molts mesos que vam instaurar una tradició que consisteix en què, cada divendres, jo envio un e-mail amb l'assumpte: "Mail de divendres" on acostumo a explicar què m'ha passat durant la setmana, quines troballes importants hem fet sobre la resta del personal (algú podria pensar que això és fer safareig, però jo crec que no deixa de ser compartir informació) i buscar una mica de compassió i suport quan la setmana ha estat especialment dura.
Després, consisteix a comentar/corregir/aumentar/completar el text amb la vivències setmanals de cadascú. Sempre amb ironia i amb molt d'humor.
Realment, quan passats uns mesos rellegeixes "Mails de divendres" passats, et fas un fart de riure.
Per això, quan la Lluïsa,  des d'Edicions La Campana es va posar en contacte amb mi per comentar-me la idea que els blogaires col·laboréssim donant a conèixer un llibre que es basava en les relacions establertes a partir d'uns e-mails, vaig pensar que no m'hi podia negar. Primer de tot perquè m'encanta la idea de fer participar un mitjà tan àgil i obert com la blogosfera i els blogaires a donar a conèixer un llibre; segon per això que us he explicat dels "Mails dels divendres" i tercer perquè jo vaig conèixer la meva parella a través de molts d'e-mails que van arrencar a partir d'una cançó compartida al Napster - quan era gratis!- fa ja bastants anys. Digueu-me sentimental...(digueu-m'ho, digueu-m'ho).
Total, que aquí us deixo el primer capítol de "Contra el vent del nord", que en breu podreu trobar a les llibreries - per anar fent boca.

5 comentaris:

  1. Sentimental!

    I gràcies! Llegirem el primer capítol de "Contra el vent del nord".

    SU

    ResponElimina
  2. m'hi afegeixo... sentimental!!! ( i que no ho perdis)

    l'han penjat també al QL i el vaig llegir. La cosa promet i té la seva gràcia.

    ResponElimina
  3. Su: De res! Gràcies a vosaltres per venir a "veure'm".

    viu i llegeix: Sí, jo tb he trobat que té gràcia...Gràcies!

    ResponElimina
  4. Jo vaig trobar que tenia una arrencada molt original. Dóna ganes de llegir la resta.

    ResponElimina
  5. Un llibre fresc que t'empasses amb un glop.

    ResponElimina