diumenge, 22 d’agost de 2010

Apa, tornem-hi

Que sí, si ja ho sé que acaba passant que les vacances arriben i volen! I arriba aquell diumenge (Oh no! És avui!) i sembla que el pes de l'evidència em xiuxiueja a l'orella que demà, Sant Tornem-hi. Que el despertador tornarà a sonar (i a més, d'hora) i m'hauré de centrar en coses que em semblaran idiomes estrangers...I no recordaré ni quina contrasenya tenia a l'ordinador quan vaig marxar ni tindré ganes de pensar-hi.

No em puc creure que les vacances JA hagin passat.

Tot i així prometo que demà no ploraré quan em llevi, intentaré fer la millor bona cara disponible i esperaré que el primer dilluns de feina del curs 2010-2011 em porti alguna sorpresa agradable que em faci somriure. No demano gaire.

(Crec que pensar que, si més no, plegaré tota la setmana a les 15h m'està ajudant a no tallar-me les venes. Siguem realistes).

5 comentaris:

  1. jo també començo demà, però fins les 18!!! :(

    ResponElimina
  2. Va dona, que tampoc és per tant. És un mite això. Que no treballes 11 mesos l'any? Doncs el que és excepcional és no fer-ho. Tornar ha de ser el més natural.

    ResponElimina
  3. Jesús M.Tibau: Gràcies!

    Mireia: Molts ànims! :)

    XeXu: Carai, tu què prens per esmorzar? XD Per molt que m'hi posi, el meu optimisme no arriba a tant!!! :)

    viu i llegeix: Thank you! :)

    ResponElimina