dimecres, 25 d’agost de 2010

"Tal dia farà un any..."

I ja el fa, tu. Que ràpid!

Tornava a la feina, després d'haver passat tres setmanes enmig del no res, descalça i despentinada, seguint una rutina que consistia en llevar-me, esmorzar, sortir al porxo a llegir fins l'hora del vermut (sagrat, a les vacances, fer vermut cada dia...així acabo, amb un parell de quilos de depre post-vacacional cada any), seguir llegint fins l'hora de dinar. Migdiada (de les llargues, eh? De llit i tota la pesca...jo, per mitja hora al sofà no m'hi poso), berenar, tele, dutxa i seguir llegint fins l'hora de sopar. Després, jugar a cartes, pel·li, i al llit a llegir fins que se'm feien les tantes. I l'endemà, repetim.

Total, que després de tants dies d'això, quan l'organisme ja comença a demanar-me si us plau una mica d'asfalt, una mica d'assecador als cabells, unes sabates i aquestes coses (que em passa cada any, que al final tanta actvitat de vacances em passa factura), influenciada pels vostres blogs que ja portava mesos llegint i "fent servir" per a les meves tries, vaig apuntar-me cada llibre que havia llegit i algun comentari al respecte.
I ja va estar. Vaig obrir la paradeta i recordo que vaig pensar "I si no te'n surts....tal dia farà un any". Sóc dels de Can Rampells, de tota la vida...

Al final hauré de donar la raó a la part de mí que sempre em diu que les coses amb les que millor m'ho passo acaben per ser les que sorgeixen de forma inesperada.

No espero més, sincerament. Passar-m'ho bé i prou.

Merci a tots els que us aneu passant per aquí.

4 comentaris:

  1. Totalement d'acord: el 80% de les experiències més agradables de les nostres vides ens arriben de manera inesperada.

    He vist en un post anterior que et va agradar LA LIBRERIA, a mi també em va apassionar!

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats noia, i molts més llibres d'ara endavant!

    ResponElimina
  3. Mireia: És ben xulo, "La librería". I quines cobertes, per favor! :)

    Mireia: Gràcies!!!

    XeXu: Gràcies! Això espero... :)

    ResponElimina