diumenge, 17 d’octubre de 2010

Canvi d'armari

L'octubre, no sé que té, que m'agrada. Fa fresca però encara es pot anar pel carrer sense necessitat d'abrigar-se gaire. Al migdia encara escalfa el sol però a la nit s'agraeix tapar-se al llit. És una treva. Ni massa, ni massa poc, vindria a ser.

He tornat de les vacances amb la tardor penjada de la maleta i avui l'he donat per inaugurada fent aquell ritual del "canvi d'armari".

Hores de llum és el que em comença a faltar. 

Per la resta, per mi, podria ser octubre tot l'hivern.

Imatge: De Shimmer like Gold via Weheartit

5 comentaris:

  1. Jo m'havi aproposat fer el canvi de roba aquest cap de setmana i encara no m'hi he posat. Em sembla que la tardor haurà d'esperar

    ResponElimina
  2. Ei, a mi també m'agrada la tardor. A Girona l'aire fa olor de Fires (aviat Festes de Sant Narcís), de castanyes torrades i de moniatos calents.
    He anat passant d'un bloc a l'altre i he arribat al teu. Mira, que m'hi he enganxat una estoneta i tot! Què tal, en Puntí? Al meu home li va agradar i en Matthew Tree el deixa rebé. Vaja, que em sembla que serà el proper que llegeixi, entre escriptura i escriptura (Noia, em costa llegir quan escric).
    Apa, ja et tornaré a visitar algun dia.

    ResponElimina
  3. Per mi podria ser octubre tot l'any, és un dels mesos que més m'agrada. Estic mooooolt content que l'estiu hagi quedat enrere.

    ResponElimina
  4. M'agrada la tardor perquè els arbres es despullen, m'agrada la tardor virondeta virondó...vale, vale, és una cançó...deformació professional!
    Jo m'hauria d'abrigar més a la nit però costa tant fer el llit tu sola!!

    ResponElimina
  5. A mi també m'encanta l'octubre. Es un mes especial, on tot sembla anar a un ritme diferent.

    ResponElimina