dimecres, 6 d’octubre de 2010

On viuen els llibres a casa meva

Els del Què llegeixes? proposen que els ensenyem les nostres biblioteques i a mi m'ha fet gràcia ensenyar-los/vos la meva. Justament aquest cap de setmana, amb la incorporació d'un nou mòdul de prestatges, he aprofitat per reestructurar-los una miqueta.

I durant el procés, ha sortit - com cada vegada que els ordeno -  el primer llibre "de grans" ( la Laura de 7 anys l'anomenava així) que vaig tenir i que ha sobreviscut a les rondes de neteja pel simple motiu que sóc una tova de molt "cuidadu". Encara té l'etiqueta del preu del "Pryca" al darrere (325 pts).


Ains. Moment "remember".

6 comentaris:

  1. No pinta malament la teva biblioteca, fa goig! Jo vaig afegint llibres mica en mica, espero tenir-ne una de ben formosa d'aquí a uns anys. Per què són tan cars els llibres!

    A ca ma mare n'hi ha molts més de llibres, i entre ells tots els meus de la infància. Com aquests en tinc uns quants, però jo era més de La Galera!

    ResponElimina
  2. Quina passada de biblioteca! Jo també vaig llegir-me en el seu moment els llibres blaus del Vaixell de Vapor, em sembla que per a molts són un tret distintiu de la nostra infantesa. No sabia que participaves al QL?, ens llegim als blogs o al fòrum!

    ResponElimina
  3. Que xula la teva biblioteca! Jo quan tingui casa pròpia...
    Uauu, aquest llibre que ensenyes també el tinc jo, però en català i m'agradava mooolt. Me l'he llegit no sé quantes vegades...

    ResponElimina
  4. Uaaaaaaaaaala, que endreçada! Quina enveja...
    Crec que aquest llibre també el tenia però en català! Aquesta editorial em posa com tova...els que més vaig gaudir, per això, van ser els taronges i els vermells...recordo un que em va encantar: "Lumbánico, el planeta cúbico". Me'l vaig llegir no sé quantes vegades...aix, q em poso tonta també!!

    ResponElimina
  5. XeXu: Gràcies!Jo dels d'infància, he haut d'anar prescindint a mida que he anat fent mudances. Ma mare, que és de conservar-ho tot, segur que en té un munt...

    racoperllegir: Els del Vaixell de Vapor, sobretot els taronges, van caure molts i molts. Recordo moltes estones amb llibres d'aquells entre les mans...

    myself: :) Crec que se'n van treure un munt d'edicions...segur que ha passat per les mans de molts nens.

    S.N.: Gràcies! Coincideixo que jo també em poso tova quan el veig encara a les llibreries...

    ResponElimina
  6. Ei!? Són les Billy de l?ikea? Com les de casa. Nosaltres també en tenim una bina col3lecció repartits per tota la casa.

    Jo els mueus llibres d'infantesa són, els Set secrets, els Cinc, Els Hollister i després ja vaig passar a La Galera .

    ResponElimina