dimarts, 18 de gener de 2011

All about me


Hi ha algú especial que vols que et conegui? Et vols conèixer millor tu mateix ? Amb preguntes sobre desitjos i pors, records i creences, secrets i somnis, All about me et revelarà tot el que tohom sempre ha volgut saber sobre tu però mai van pensar - o atrevir-se a -  preguntar (...)

Segur que mai no heu comprat un llibre que no estigui sencer. Que li faltin línies. Que no parli dels personatges i que et deixi espais en blanc per tal que els omplis tu.

Tres coses que has fet a la teva vida de les que te'n penedeixes, el nom d'una persona que besi fantàsticament bé, les tres paraules que més fas servir quan enraones, els tres sons que més et molesten o crear un titular de diari que et descrigui.

Aquestes, entre moltes, moltíssimes d'altres, són preguntes que conformen aquest llibre en blanc que no està sencer fins que hi afegeixes les teves respostes.
I creieu-me, que no és gens fàcil, segons com. Jo el segueixo tenint en blanc (i dubto molt que el guixi, que va en contra de la meva religió) tot i que de tant en tant, me'l miro i hi penso.

Vaig llegir sobre Philipp Keel (la seva pàgina web, a dia d'avui està en construcció però podeu veure aquí un altre llibre d'ell mateix i que em moro de ganes de tenir) abans de l'estiu i aprofitant el viatge d'una amiga a Nova York li vaig demanar que me'l portés.

M'agrada la idea d'omplir-lo i regalar-lo a algú. Ho trobo molt romàntic. Tot i que, sincerament, jo no em veig capaç d'omplir-lo...encara estic pensant quins són els tres sons que més em molesten...

El llibre és: All about me. Keel, Phillip. New York, 1998. Broadway Books. ISBN 076790205X.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada