dimarts, 25 de gener de 2011

Enrabiada gelada

No m'agrada el fred. No m'agrada gens.

I ja sé que és hivern, i que és el que toca i que som al gener i tot el que vulgueu. Ja ho sé. Però no m'agrada. Vull sol. Vull calor. Vull que no em facin mal els ulls quan bufa el vent pel matí. No vull tenir ganes d'arribar al despatx només perquè s'està calent. No vull tenir serioses temptacions de no sortir al migdia perquè fora fa un fred que pela, tot i que faci un sol traïdor que no escalfa gens. No m'agrada anar amb abric i bufanda, i guants. Massa coses al damunt! Avui, i negaré haver-vos-ho dit, he tingut temptacions de posar-me un pijama sota la roba.

Se'm paralitzen el cervell i les ganes.

No. No. I no.

P.D. Sé que no em servirà de res tota aquesta enrabiada. I què? Eh? Ah. Doncs ja està.

2 comentaris:

  1. Com et senti queixar-te de la calor que fot al juliol, em sentiràs. Què hi ha de dolent en que una refotuda setmana a l'any faci una mica (només una mica!!) de fred?? Deixeu-nos gaudir als pobres desgraciats que morim per sobre de 15ºC! Que estem en un país mediterrani i l'any és totalment vostre!

    ResponElimina
  2. XeXu: :) Estirada d'orelles rebuda. (PD. Sí, em sentiràs queixar-me de calor al juliol, és molt probable)

    ResponElimina