diumenge, 9 de gener de 2011

La meva Creu

"Y entonces dijo aquello con ese tono y pensé...¿a quién me recuerda?...Sí, me recuerda mucho a alguien...¡Y me he pasado así capítulos! Cada vez que veía la serie pensaba, esta manera de ser me recuerda mucho a alguien, ¡me recuerda mucho a alguien! Hasta que el otro día caí...¡¡¡pero si es Laura!!! Eres Cruz. Totalmente."

Estic enganxada a Infidels des de la primera temporada. Del primer capítol, he de dir. Els arguments, les històries, els diàlegs: tot. La relació entre les cinc amigues em fascina. Me la crec. M'hi veig. De vegades penso que hagués preferit que la sèrie fos un llibre i poder-lo disfrutar a mida que l'hagués anat llegint. Tot i que fa tota la pinta que hagués estat un d'aquells que et dura un parell d'hores a les mans.

Però si hagués de triar el que més m'admira de tot, el que em té el cor totalment robat, és la manera com han construit els personatges de cadascuna d'elles.
De seguida, vaig identificar les meves amigues amb algunes d'elles. Inconscientment, em vaig sorprendre a mi mateixa dient "Això és taaan propi de Fulaneta", o "Ui! Això és la típica cosa que faria la Menganeta".
Però no m'havia plantejat que també jo sóc identificable. (Ai!)
En poc menys d'una setmana, tres persones diferents m'han comentat que la Cruz els fa pensar en la meva manera de fer (no sé què passa últimament, que la gent m'identifica pels puestus). Bé, jo no m'hi veig però suposo que les coses sempre es veuen millor des de fora.


Tot això em ve al cap i penso que no sé quin personatge de ficció voldria ser si pogués triar. Fa molts anys (molts, molts, molts) volia ser la Jo de Mujercitas. Aquesta setmana hi pensaré i a veure si al post de divendres que ve us en puc dir algun.

Quin personatge triarieu?

4 comentaris:

  1. A mi també m'encanta la sèrie però ui... en això d'identificar-me... no m'hi arriscaria pas! Suposo que seria millor que m'identifiquessin els altres com t'ha passat a tu. No sé pas què en sortiria!

    ResponElimina
  2. Es una serie molt valent, retrata a dones de avui en dia, per això t´agrada suposo també en el fons.
    Las situacions i el guiò es molt bo, i a mes las actrius i actors son molt bons. De lo millor a la tele. A mi també m´agrada molt.
    Una abraçada.

    Cesc

    ResponElimina
  3. Quina pregunta més difícil! Però hi pensaré.
    També estic boja per infidels i últimament no sé què em passa que m'encanta el Peter (tot i que amb la de dones guapes que hi ha a la serie...és incomprensible però cert).

    ResponElimina
  4. A mi també m'agrada molt "Infidels" i si, crec que una mica t'assembles a la Cruz, però potser és una mica una semblança física..... i això que fa anys que no et veig ;)

    Per cert, m'agrada molt com escrius.
    Anna M.F.

    ResponElimina