dilluns, 27 de juny de 2011

32

Hi ha coses que haurien d'estar prohibides per llei:

- Els mitjons blancs d'esport (els de les dues ratlles, per exemple) amb sabates
- Els veïns cridaners
- Escoltar música a un mitjà de transport públic o pel carrer, sense auriculars (aplicable també a parlar per telèfon en veu massa alta)
- Que plogui quan és festa o estàs de vacances

i per últim, però no per això més perdonable...

- Que el teu aniversari caigui en dilluns (dilluns laborable, vull dir)

Avui faig anys. Bé, tècnicament, els he fet aquesta tarda així que corregeixo i dic que avui he fet anys. I a partir de ja mateix, em dedico a buscar respostes per replicar a tots aquells que l'any que ve, quan em preguntin quants en faig, em diguin "L'edat de Crist". Els tinc unes ganes a tots...Poc originals que sou, coi!

De moment, amb els 32, només compto alguna cana nova i alguna pota de gall que no m'importa, perquè són de riure (les canes si que em toquen més la moral, no us ho negaré, que això del tint és una murga).

Gràcies a tots els que hi heu pensat i als que hi penseu ara.

10 comentaris:

  1. Què m'has de dir, jo en tinc 33, i m'ho han dit més d'un cop això de l'edat de Crist. Maleïts! En aquests casos s'ha de dir alguna grolleria per com a mínim ofendre la persona que ho ha dit. 33 pot ser moltes coses, suposo.

    Felicitats, quina bona edat aquesta dels 32. No és primer, però bé, és dos a la cinc, no?

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats!!!! No sé perquè però ja feies pinta cranc ja... potser ens detectem entre nosaltres.
    Que passis un felic dia i que els 32 siguin genials!

    ResponElimina
  3. De nou, FELICITATS!!!!! El meu aquest any cau en DIVENDRES (tomayacomomolo) pero crec que és l'únivers que ho fa per suavitzar-me que passaré dels 20... als 30 xD

    Que acabis de disfrutar lo poc que et queda del teu dia! Ja deixo de dir tòpics i callo! :P

    ResponElimina
  4. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132.
    Ja m'agafes!!!
    Moltes Felicitats!!!

    ResponElimina
  5. Per molts anys La¡¡¡¡ Nena, ets Cranc com jo, però per sort aquest any hem cau amb dissabte i no treballo a l'Hospital, yujuuuuuu.

    Totalment d'acord amb les possibles coses prohibides, genials¡ I no pateixis per lo dels 33, tots hem passat per això i tú, també ho pensaràs cuan sigui el moment...

    Que disfrutis molt d'aquest dia i que siguis feliç¡¡¡ Petonets. Rosa

    ResponElimina
  6. Bueno, bueno, moltes felicitats, mestressa!
    T'haig de dir que fa quasi un any que tinc 33 anys i NINGÚ m'ha dit això de l'edat de crist...potser ja està passat de moda juajua.

    ResponElimina
  7. Felicitats per l'aniversari i pel blog!

    ResponElimina
  8. Per moolts anys! M'agraden les teves prohibicions :)

    ResponElimina
  9. Moltes gràcies a tots per les vostres felicitacions i les vostres floretes. :)

    ResponElimina
  10. Ai caram, que no ho havia llegit! Per molts anys, Laura ;-)

    ResponElimina