dimarts, 21 de juny de 2011

Missatge rebut

Avui he rebut un GRAN correu electrònic.


Dubtes i coses:

1. No sóc l'Imma. Però una, que també és de les que s'equivoquen sovint enviant comunicacions vàries, ha arribat a la conclusió que potser el remitent estava aprofitant un email prèviament enviat a la tal Imma (la bona, la de debò) i l'hi ha canviat el text. Podria ser.

Seguim

2. M'encanta la redacció del primer paràgraf. "Me l'he canviat, ara tinc aquesta i aquest correu és perquè ho sàpigues". Clar i al tema. Primer somriure del correu.

3. Podria ser que hagués cancel·lat l'altra adreça de la que parla però que es dediqués a mirar-se-la igualment? Vull dir, no és evident que si l'ha cancel·lat, per molt que se la miri, no hi veurà res, perquè no existeix? És més, si l'ha cancel·lat, eliminat, esborrat...on se la pensa mirar? I el "serà millor"...és un consell? Una amenaça? Un "tu mateix" com els que diuen les mares?

4. Apoteosi final: últim paràgraf. Del principi al final. No el mutilaré fent comentaris afegits. És ENORME.

A tot això afegiré que no conec el tal P. i que repassant així per sobre els meus elements enviats no he trobat cap email que jo hagi enviat a la seva adreça.

Tot plegat m'ha fet riure una bona estona i tot i que he estat temptada de respondre amb un email neutre, no me n'he pogut estar:







9 comentaris:

  1. A saber què en pot sortir d'aquí, segur que et respon! Coses més rares s'han vist.

    ResponElimina
  2. Ei Imma! xD

    Gràcies per fer-me sortir del supor post dinar a rialles.. xDDDDDDD

    ResponElimina
  3. Tu respuesta debería darse en clases de ética para desconocidos. Me ha encantado, Inma, digo, Laura.

    SDibujando

    ResponElimina
  4. Brutal!!!
    Ja et veig, que la nit anterior no vas pode dormir, no?
    Bona revetlla!!! i bona coca!!!

    ResponElimina
  5. Això promet sembla el principi de "Contra el vent del Nord" !!
    ;)

    Cesc

    ResponElimina
  6. XeXu: No ha respost. I sincerament, jo no respondria. :)

    Willy Bistuer: A disposar. :)

    Fa-Kun: Que ilu que te hayas pasado a "verme". Besos!

    Carles: Gràcies! Bona revetlla per tu també!

    Cesc: És cert. Però prometo solemnement que no m'hi penso tornar si, arribats el cas,ell contesta. Imagina't quin munt de mails!

    ResponElimina
  7. Espectacular!!! Per mi el "serà millor" és la clau. Tu mateixa, ell t'ha avisat...

    ResponElimina
  8. Sí, sí Això em sona a Contra vent del nord! En volem més!

    ResponElimina
  9. Fabulós diàleg absurd! Espero qeu continuï.

    ResponElimina