dilluns, 11 de juliol de 2011

No tinc res a dir

No tinc res a dir.

- Hola, hi ha algú?... Ei?... Ei, va, ja podeu sortir!... Eh, que ja no fa gràcia la broma... Vaaa, sortiu! M'esteu espantant... I per què esteu tan a les fosques?... És una sorpresa?... Que sí, que ja m'heu sorprès. Va, sortiu...Hola?

No tinc res a dir.

- De debò no hi ha ningú? Ostres...sembla que no. Però si això sempre està ple...és molt estrany. M'espanta tanta foscor. On deuen ser? Potser fan vacances...Però tenia entès que fins l'agost, no tocava. Potser han enviat una circular i jo me l'he perduda. No, no, n'estic segur, fins l'agost res.
Aniré allà on els sarcasmes, que sempre hi ha unes cues de cal Déu. Sí, segur que està tothom allà...Carai. Està buit. I les ironies? A les ironies també acostuma a arreplegar-se una bona colla...doncs no. Tampoc. I què són aquestes volves? Pols? Se sent xiular el vent. Tinc por.

No tinc res a dir.

- Què ha sigut això? He sentit...

No tinc res a dir.

- Ai! Ho he sentit una altra vegada! Fa eco i tot. És ella? Uau! Mai havia pogut sentir el que pensava. Així que és cert! Si estàs prou en silenci, aquí dins pots sentir el que pensa! I què diu que no té...

No tinc res a dir.

- Sí, que sí que tens! Que estic aquí! Eh! Tu! La de fora! Estic aquí preparat per transformar-me en el que tu vulguis! Que sí que tens coses per dir! Fes-me servir! Jo! Jo! Aquí! Sóc un pensament qualsevol però puc sortir pels teus llavis en forma de paraula o baixar fins les mans i que escriguis amb mi el que prefereixis. Ei! Aquí! Jo! Tria'm a mi.

No tinc res aCalla, que sembla que se m'acudit una cosa.

Vaig a encendre a l'ordinador, abans que se m'escapi.

1 comentari:

  1. Si els busquem sempre n'hi ha algun, però de vegades se'ns amaguen molt, eh?

    ResponElimina