dimecres, 23 de novembre de 2011

Sobre allò del llegir i perdre l'escriure

De vegades, al cervell, em sorgeixen personatges i històries així, com bolets.

Començo a jugar-hi, tontejo amb el teclat escrivint, sense gaire estructura, el que em passa pel cap...i de cop i volta, em passa: allò que escric deixa de ser el que estic pensant, agafa embranzida i personalitat pròpia i em supera tant i tant la manera com es va teixint sol tot plegat, que no tinc recursos per explicar-ho.

La sensació és ben bé com que la història i els personatges fan camí sols, m'utlitzen només perquè tinc dits i puc escriure però no perquè sigui jo la que els crea.

Me'ls imagino confabulant d'amagat, enviant-se correus del tipus:

De: Personatges
A: Argument
CC: Cervell de la Laura - Departament de dits hàbils amb teclats
Assumpte: Reunió escriptura de la història

Ei!

Hauriem d'anar trobant un forat per seure i decidir què fem amb allò que li corre pel cap a la Laura. No sé què us sembla, però jo tampoc crec que sigui necessari avisar-la, no? Crec que ja fem sols. He copiat en aquest correu el Departament de dits hàbils per assegurar-nos que no ens falta cap i que ens poden proporcionar una quantitat òptima de polsacions per minut, però tampoc caldria fer-ne un casament, d'això. Pocs i escollit, més aviat. Cerimònia íntima.

Bé, ja direu quan us va bé però no ho allarguem gaire, que ja sabeu que avui ens té al cap i demà, no se sap ben bé com, ja no hi som.

Salut.

Personatges.

De: Argument
A: Personatges
CC: Cervell de la Laura - Departament de dits hàbils amb teclats
Assumpte: Re: Reunió escriptura de la història

Hoooola!

A mi em té més o menys llest per la qual cosa, quedem quan vulgueu. Però aviso que tinc forats en blanc en moltes parts per la qual cosa jo, tiraria milles i faria el que ens sembli a nosaltres. Si ens hem d'esperar a que la senyoreta es decideixi a vestir-me, anem llestos.

Feu-me un truc i acabem de concretar. Crec que ens té el correu punxat. Vosaltres mateixos.

Aquesta indecisió seva, m'enerva.

Argument.


I així.

Crec que qui va dir allò de "Que el llegir no ens faci perdre l'escriure" ho deia per això.

2 comentaris: