diumenge, 4 de desembre de 2011

Promoció

"A la mainada desatesa se li donarà un espresso i un gatet gratis".

No sé quin propietari de bar, restaurant o cafeteria ha tingut la genial, immensa, idea d'escruire aquest missatge d'avís a la pissarra d'entrada del seu negoci.

No sé on és, ni què ven, ni què ha hagut de passar per arribar a aprofitar la pissarra d' "El Plat del Dia" per escriure una nota com aquesta. Dono per fet, a més, que el seu germà o cunyat deu tenir una botiga d'animals amb superàvit de gatets.

Estic segura, a més, que com qualsevol reponsable del "pàrquing de nens" de l'Ikea ( a la piscina de boles, em refereixo) vegi aquesta fotografia, pensarà en una bona variable que tindrà relació amb el número màxim de vegades que es pot reclamar per megafonia als pares d'una criatura "aparcada" a les boles. Alguna cosa en la línia de "Si trigueu més de tres avisos en venir a recollir la vostra criatura, us en regalarem un altre".

Doncs això, que no sé on és aquest lloc, però jo hi aniria cada dia. Seuria en una taula, la més propera a la porta, per poder gaudir de les vistes de families sortint del local amb una petita bèstia ferotge descontrolada per la cafeïna i un gat que no tenien quan van decidir entrar a destrossar la pau de la resta de comensals.

Segur que això és denunciable. Pel gat, ho dic. Pobra bèstia.

Imatge: Via Pinterest.

5 comentaris:

  1. Pobres criatures...les tracten com a un objecte. Fins ara hi havia les dones objecte i ara hi ha les criatures objecte: és que no tinc a on deixar-lo!! Deixar-lo??? Perdona?? A mi em cau l'ànima als peus.

    ResponElimina