dimecres, 29 de febrer de 2012

Superpoders

És curiós que, remirant els  vestits d'una gala dels Òscars, puguis arribar a la conclusió que hi ha gent amb superpoders.

Sense anar més lluny la Gwyneth Paltrow, vaig pensar. O a vosaltres s'us aguantaria l'abric damunt les espatlles sense caure?

Jo vaig justeta de superpoders. He fet una llista d'habilitats que no tinc, superpoders d'estar per casa que en una altra vida em demanaré tenir:

  • Posar-me una rebequeta (ja no dic un abric) així i que no em caigui. I estar divina, a més.
  • Saber si tinc febre tocant-me el front amb la mà. Sempre ho he de demanar a alguna mama que corri a prop meu (i totes en saben. Algú n'ha fet estudis estadístics, sobre això?).
  • Posar-me a la gatzoneta amb els peus plans a terra i aguantar-me sense caure.(Que ja, que estareu pensant "i per a què serveix?" Per a res. Ni posar-te la rebequeta sense les mànigues, tampoc. Però qui parla d'utilitat?). Jo crec que té a veure amb les dimensions i el pes del cul, mira què et dic.
  • Fer girar el bolígraf per la part de dalt dels meus dits i tornar-lo a agafar sense que caigui.
  • Obrir una ampolla de vi sense un obridor d'aquells que sembla un senyor amb braços llargs.
  • Dominar les pantalles tàctils dels telèfons: envio missatges a destinataris erronis o inexistents, invento paraules o duplico lletres.
Imagineu-vos. Deu ser cosa de no tenir capa o de no portar uns bons calçotets per damunt d'unes malles ben vistoses, el que fa que no pugui fer totes aquestes coses?

5 comentaris:

  1. Que bo! Ara entenc moltes coses. Tot és qüestió de superpoders. On els venen??? La gatzoneta amb els peus plans diuen que serveix per seure còmodament sense cadira i no haver de seure a terra. Jo sempre acabo a terra, però. Jo em demano llegir dreta al metro sense recolzar-me ni agafar-me enlloc. El superpoder de l'equilibri, deu ser.

    ResponElimina
  2. Molt bo! Jo també vull el superpoder de la Paltrow, tot i que confesso que no sé per a què el faria servir...

    ResponElimina
  3. Sílvia: "seure còmodament"...mmm...en el meu cas, t'asseguro que no ho és gens! :)

    Salvador Macip: L' utilitat està sobrevalorada ;)

    ResponElimina
  4. Saber si tens febre és qüestió de pràctica però saber si en té un mateix és xungo perquè generalment estàs destemplat i tens les mans fredes amb la qual cosa no pots comparar.
    I lo de posar-se a la gatzoneta amb els peus plans a terra (cosa que també somio) no té a veure amb el cul sinó amb la llargada del tendó d'aquiles. I per mi sí que seria molt útil perquè és una posició bastant còmode. I ah, ho pots aconseguir si dus talons ;)

    ResponElimina
  5. S.N. És cert! Amb talons sí que m'aguanto! :_)

    ResponElimina