diumenge, 7 d’octubre de 2012

El sueño eterno - ABANDONAT

No podia ser. Ja duia massa llibres seguits tenint sort. A més, si tots els llibres que vaig agafar de la biblioteca m'haguessin agradat i ara els hagués de tornar, estaria molt deprimida.
No.
Aquest l'he hagut de deixar. La versió cinematogràfica ja no la vaig entendre: em vaig perdre entre personatges i trames. Però, si més no, amb imatges és més fàcil identificar de quin personatge parla cada vegada.
Aquí, tot i que els capítols són curts i l'estructura és molt lineal, al final m'he cansat de tornar al començament, on a una de les primeres escenes et presenten els personatges i la relació que tenen entre ells.
Així doncs, a la meitat del llibre, vaig arribar a aquell punt de "ja n'he tingut prou".
De tota manera, no negaré que escenes com aquesta em fan somriure.

Ai, en Humphrey... 

El llibre és: El sueño eterno. Chandler, Raymond. Trad.José Luís López Muñoz. Alianza Editorial. Madrid, 2001. ISBN 978-84-206-8449-9.

2 comentaris:

  1. Deixar un llibre a mitges, almenys a mi, em fa molt mal. Hi ha que es fan eterns, xò intento acabar-los. Però si, n'he deixat, fa poc "La carretera" xò tp he pogut amb "Els pilars de la terra"...si, si, ja ho sé... algun dia m'atraparà.

    Recordo la peli i em va agradar.

    ResponElimina
  2. Q va, rits, si els pilars de la terra mola molt! Estic esperant el moment de tornar-me'l a llegir.

    ResponElimina