dissabte, 3 de novembre de 2012

Que ningú no et salvi la vida

Tres coses:

No deixeu que, sota cap concepte, ningú us expliqui RES d'aquesta novel·la si per un moment teniu la temptació de llegir-la. RES.

Sabeu que odio les descripcions de les cobertes. En aquest cas, especialment. Com dic més amunt, si teniu la temptació de llegir-la, no cal que gireu el llibre per veure-li el cul. NO CAL.

Busqueu l'estona per, si més no, llegir sense parar cadascuna de les parts. Si heu de fer pauses entre parts, us en dono permís, però un cop dins de cada part, NO PODREU PARAR.

Avisats d'això, aquesta novel·la m'ha deixat amb la boca oberta. No m'ha agradat; m'ha entusiasmat. A la vista està, a més, que l'he devorat. Té un ritme àgil, els molts diàlegs que hi ha formen part de pensaments interns dels  personatges, d'altres converses, de manera que no ens trobem davant de pàgines i pàgines amb guionets, sinó que son pàgines plenes de pensaments, de sensacions, de dubtes. 
Oh! M'ha encantat!

Em quedo amb les ganes de poder-la comentar amb algú que l'hagi llegit i debatre sobre (no seré més explícita) "coses" de la història, visions i opinions.

Senyors: quan trobo llibres com aquest, és quan sento una miqueta de llàstima per tots aquells a qui no els agrada llegir. Pobres.

El llibre és: Que ningú no et salvi la vida. Company, Flavia. Proa.Barcelona, 2012. ISBN 978-84-7588-324-6-3.

8 comentaris:

  1. Jo sí que l'he llegida i ressenyada, parlem-ne si vols :)

    ResponElimina
  2. genial! Estic per anar-la a comprar ara mateix XD

    ResponElimina
  3. Com la Fe, jo també l'he llegida...
    Fins i tot vaig anar a la presentació a Barcelona. Eduard Fernández i Pep Tosar llegint fragments del llibre, genial!

    Quan vulguis i on vulguis, en podem parlar...

    Salut i bons llibres!

    SU

    ResponElimina
  4. Uau, quina ressenya! Em moro de ganes de llegir la novel·la.

    ResponElimina
  5. Ets la segona persona que llegeixo parlar-ne tan bé! me l'apunto!

    ResponElimina
  6. Jo l'he llegida i ressenyada al meu bloc:
    http://estaciodeservei.blogspot.com.es/
    A mi també m'ha agradat molt

    ResponElimina
  7. en parles tant bé que l'haurem de llegir. Ja no hi ha remei.

    ResponElimina