dimecres, 2 de gener de 2013

Prestatge del 2012

L'any 2012 s'ha saldat vint-i-vuit llibres sencers. No està malament.

No acostumo a fer cap concurs amb mi mateixa per batre el rècord de lectures de l'any anterior (no sóc gens competitiva. Ni en això) però he de dir que ara que he comptat tots els llibres que he acabat aquest any, m'ha sorprès comprovar que, tot i que he llegit autèntics totxos gruixudíssims (Jo confesso, El comte de Montecristo, Tot Sherlock Holmes), he llegit vuit llibres més que l'any passat (d'on hauré restat les hores reinvertides en lectura és un misteri).

I encara m'ha sorprès més que, quan m'he posat a dibuixar cors per marcar-vos quins han estat els meus preferits, n'he posat uns quants!



El prestatge del 2012 ha quedat tancat. 

L'any 2013 comença fent-me fer un pas dins del món digital. El tió va decidir que, o entro en l'era dels lectors electrònics ja, o a casa acabarem per no caber-hi. I malgrat que era molt reticent a aquest aparell, ja m'hi he acostumat. És petit, lleuger i te'l pots emportar a tot arreu. Estic a punt de convertir-lo en la meva mascota i posar-li un nom. Penso en alguna cosa com Darcy o Watson.
Segueixo pensant que el paper és molt millor, que les cobertes m'enamoren, que passar les pàgines, notar el pes del llibre...tot això no és comparable a prémer amb el teu dit una pantalla tàctil i que es dibuixin noves lletres que formen part de la nova pàgina que et toca llegir. Suposo que poc a poc, aniré trobant la mida entre llibres electrònics i llibres digitals al Watson (sí definitivament, crec que li diré Watson).

Punt positiu pel tió. Aplaudiment pel tió. Amor total pel tió i, sobretot, per a qui l'aconsella i l'ajuda amb les compres.

A tots vosaltres us agraeixo que estigueu llegint això ara, que hagueu llegit alguna altra cosa de per aquí en algun moment d'aquest 2012, i us desitjo un 2013 ple fins dalt de lectures boníssimes (en paper o en mascota digital) i buit de maldecaps i penes.

El Watson i jo us desitgem un bon any a tots.

5 comentaris:

  1. Una bona collita. M'agrada l'estil de les teves lectures i com has fet la llista. Tot i això, coincidim només amb tres llibres, només Hipnofòbia llegit aquest any.

    De moment em resisteixo al lector electrònic. No me'l compraré pel meu propi peu, i com que de moment no me'l regalaran, aniré fent.

    ResponElimina
  2. Feliç any per tu també LA!!! segueixo formant part de la resistència, de moment, paper.... (Rosa)

    ResponElimina
  3. XeXu: Gràcies!
    Sobre el lector, jo tampoc no me l'hagués comprat i crec que aniré alternant una cosa i l'altra.

    Rosa: ;)

    ResponElimina
  4. Coincidim amb Luca, Cabré, Alcantara.
    No t´animes amb la poesia? p.e Núria Martínez-Vernis.
    No et perdis els relats de la Tina Vallès: Un altre got d´absenta

    Bon Any!

    Imma C.

    ResponElimina
  5. Encara que t'hagis passat al costat obscur dels lectors digitals, seguiràs sent una romàntica!
    I quina ilu veure cors als llibres que a mi també m'han agradat (great minds think alike, great minds read alike ;))

    ResponElimina