dissabte, 26 de gener de 2013

Una lectora nada común

Tenia pendent aquest llibre des de ja feia molt. Però totes les ressenyes que en llegia eren bones, a tothom li agradava, tothom el recomenava. I quan hi ha tant de quòrum en un llibre, a mi em comença a agafar por que a mi no m'agradarà.

Res més lluny.

"Hi havia una vegada una reina que va descobrir la lectura". Així podria començar aquesta història que no deixa de ser un conte per adults, ple d'ironia i que m'ha fet somriure més de dues vegades. Es llegeix ràpid, està farcit de frases lapidàries, de situacions còmiques i et manté pendent fins a la darrera pàgina.

I parla de llegir i ja només per això valdria la pena. De llegir i de totes aquestes coses que, com em van dir fa uns dies "us passen als que llegiu, precisament per això, perquè llegiu massa".

Encantador i 100% recomenable.

El llibre és: "Una lectora nada común". Bennett, Alan. Trad. Jaime Zulaika. Editorial Anagrama. Barcelona, 2008. 128 p. ISBN 978-84-339-3222-8.

3 comentaris:

  1. Jo el vaig trobar molt adorable. M'alegro que t'hagi agradat!

    ResponElimina
  2. Fa tant de temps que el vaig llegir ( 2009) i n'he llegit tantes ressenyes que ara no sabia si en recordava les resenyes o haver-lo llegit. Pel que he vist a la meva ressenya del blog em va agradar però veig que no em va deixar un record massa perdurable

    ResponElimina
  3. Doncs jo no n'havia sentit a parlar. Me l'apunto, aviam si em serveix per recuperar l'esperit lector que he abandonat darrerament.

    ResponElimina