dissabte, 1 de febrer de 2014

El ocupante

Quan vaig llegir "Falsa identitat" i em va agradar tant i tant, vaig pensar que aniria llegint més d'aquesta autora. Han hagut de passar deu anys per fer-ho.

La veritat és que no he gaudit tant d'aquesta lectura que, d'entrada vaig pensar que m'encantaria (Inglaterra de postguerra, una gran mansió, una família rica que ja no ho és tant), com ho vaig fer de l'anterior. Us diré que "El ocupante" és la novel·la que sortiria si barregéssim "Rebeca", "Un altre pas de rosca" i "El fantasma de Canterville".

També us diré que trobo que té bons personatges i que l'atmosfera està molt ben creada.

Però també he de dir que hi ha trossos que la temptació de llegir en diagonal és molt forta, que es torna un pèl previsible i que cap al final he perdut l'interès. He tingut la sensació que el principi m'havia promès més del que m'ha donat al final.

De tota manera, alguna cosa té la Sarah Waters ja que m'han quedat ganes de provar amb alguna de les seves altres novel·les.

El llibre és: El ocupante. Waters, Sarah. Trad. Jaime Zulaika. 532 p. Anagrama. Barcelona, 2011. ISBN 978-84-339-7711-3.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada