dimecres, 31 de desembre de 2014

Prestatge 2014

27. Els números lectors d'aquest any es fan ràpid. No ha estat l'any que més he llegit, però tenint present que ha estat un any de molta feina, poques hores de son i molt cansament acumulat, no està malament del tot.

A partir de demà toca esforçar-s'hi una mica més perquè la llista de "Vull llegir" no hi ha manera que es rebaixi i si no m'hi poso ja, és capaç de proclamar unilateralment la independència i prendre vida pròpia.

Espero que el vostre any lector hagi estat millor que el meu, tot i que no em queixo, perquè aquest ha estat un any de títols destacables que han passat a engrandir la meva llista de preferits. Us els recordo (no per cap ordre concret; no us sabria dir pas quin m'ha agradat més de tots):

- Instrucciones para una ola de calor
- El club de los optimistas incorregibles
- Ànima
- Harriet
- L'altra

De cara a l'any que ve, el que us deia: intencions de reprendre el ritme lector habitual, ganes de passar-m'ho bé llegint (com sempre) i moltes, moltes, moltíssimes ganes de seguir trobant-me amb tot el que els autors tenen per explicar-me.

Feliç 2015 a tots.

4 comentaris:

  1. El ritme canvia depenent del temps que hi podem dedicar o del volum dels llibres que llegim. Però totes les xifres són bones si gaudim del que llegim.
    Et desitjo un BON ANY, ple de bones lectures!

    ResponElimina
  2. Molt atractiva la teva manera de presentar les lectures i molt interessants. Molt bon any!

    ResponElimina
  3. El meu any ha estat igual o pitjor que el teu, hem compartit lectures i segur que el proper any serà millor. Molt bon any!!!

    ResponElimina
  4. Els llibres passen molt ràpid en aquesta presentació, però així a simple vista diria que no coincidim en cap títol. Ja sabem que no coincidim gaire en gustos, però sí en ganes de llegir i descobrir. A veure si aquest 2015 pots llegir tant com vols, i si no, doncs almenys gaudir-ne com al 2014.

    ResponElimina