dijous, 31 de desembre de 2015

Prestatge 2015

A 3 llibres d'acabar l'any amb els 35 llibres llegits que m'havia proposat per aquest any (venint d'uns tristíssims 27 llegits l'any passat) he de dir que valoro molt més els 9 títols que m'han semblat espectaculars i que m'han fet gaudir moltíssim i la nova eina que he fet servir per a controlar totes les meves lectures (beneïdes fulles d'Excel), que el fet de no haver aconseguit el repte.

El 2016 m'agafa totalment preparada per rebentar estadístiques :)

Sobre els 9 títols que, per a mi, han estat imprescindibles dels que m'he llegit aquest any:



Fent repàs, m'he adonat que no he sumat a totes les meves lectures d'aquest any altres lectures que estic fent de forma constant i repetida. I repetida. I repetida. I repetida. I repetida un cop més. Us puc citar, per exemple, aquesta col·lecció, aquest best-seller, o aquest i aquest que ha portat el tió i que ho estan petant a casa meva. Es tracta, com haureu deduït, de totes les lectures que estic fent pel "lector en construcció" que tenim a casa; títols que trobo que són molt macos i, cosa que és d'agrair, amb edicions de batalla a prova de cops, mans brutes, trepitjades, estrebades, babes, arrossegaments per terra i similars. Vida dura, la dels llibres infantils! Com deia, que aquestes lectures no les he sumat a les anteriors, ja em perdonareu.

Per acabar, però no per això menys important, la troballa d'aquest any, que he d'acabar de polir però que m'ha enganxat completament: una fulla d'Excel (que ara sóc incapaç de recordar d'on la vaig treure, però n'hi ha de similars a Sant Google) preparada ja per donar-me dades com per exemple si llegeixo més homes que dones, import gastat en llibres en tot l'any, en quin punt vaig perdre el tren d'aconseguir el repte...una joia! L'any que ve prometo formatgets i d'altres coses cuquis per resumir la meva lectura del 2016.

Us desitjo a tots des d'aquí un molt bon 2016, farcidet de lectures espectaculars i de tot tipus de coses bones.

4 comentaris:

  1. Dona, jo crec que si només t'han quedat tres llibres per arribar als 35, tenint en compte totes les lectures infantils jo ho donaria per bo, eh! Que a més, 32 llibres no està gens malament, trobo. Jo no volia baixar de 40 després d'uns anys per sobre dels 50, i l'any passat ja vaig tastar la realitat, però al final m'he quedat en 37, he fallat igual que tu, però sense llibres infantils, snif. Per això el repte serà el mateix, intentar arribar i sobrepassar els 40, veurem si hi ha sort i temps, sobretot temps.

    Les eines que faig servir jo són un excel vulgar i corrent, l'aNobii, i sobretot el blog, on ressenyo tot el que llegeixo i hi tinc moltes categories per fer estadístiques.

    Bé, i parlo d'estadístiques i coses d'aquestes perquè en lectures tu i jo no coincidim gairebé mai, però i com ens ho passem de bé? Que tinguis bon 2016 ple de baves i estrebades, i de bones lectures!

    ResponElimina
  2. Cert que no acostumem a coincidir gens en títols.
    Aquest any jo m'he atrevit a marcar-me 40...ja veurem en què acaba!
    Bon any!

    ResponElimina
  3. Déu n'hi do, està força bé el teu promig havent-ho de combinar amb els llibres infantils i tot el que arrossega.
    Mai m'havia plantejat fer un Excel amb dades dels llibres llegits, m'has donat una idea.
    Bon any i bones lectures!

    ResponElimina