dimecres, 8 de juny de 2016

Pinterest i llegir



Pinterest és, amb diferència, la xarxa social que més m'agrada i que menys social trobo. És útil per a tot. Vindria a ser com un Google de les xarxes socials. Qualsevol cosa que busquis, és a Pinterest. I hi és en quantitats industrials i en opcions múltiples. M'encanta. M'encanta molt.

Per a tot el que té a veure amb llegir i escriure, és una font inesgotable de...

- Reptes literaris: M'he trobat de vegades, amb qui em diu que és que no sap com triar els llibres que llegeix. Crec que a mi això no em passarà mai de la vida perquè fins i tot he acabat per aplicar restriccions a la meva llista de Vull Llegir per fer-la una mica més realista, però, en cas que aquest sigui el vostre problema, un repte literari us pot proporcionar una mena de guia per anar fent.

- Decoració amb llibres: Pinterest és el paradís de la decoració. La decoració amb i de llibres no podia ser menys. Hi ha racons de lectura que fan saltar les llàgrimes.

- Ressenyes: L'idioma rei a Pinterest, com en moltes d'altres coses a la xarxa, és l'anglès però he de dir que n'he tret una pila de títols per llegir a partir de ressenyes de lectors de fora.

- Diari de lectura: Goodreads  ha suposat una revolució per al control de les meves lectures i de les que vull fer però no puc negar que és (una mica) en contra de la meva voluntat, que m'he digitalitzat en aquest aspecte. Si nos fos que l'opció digital em resulta molt més còmoda i disponible a tot hora i on sigui, m'encantaria portar el control de les meves lectures i dels meus Vull llegir en un diari de lectura. I Pinterest està trufadet d'idees.

- No llegir: Sí. Si vols no llegir, Pinterest també acaba resultant una bona opció. Per a no llegir o per a no fer res. Crec que és el robatemps més bèstia que he conegut.

En fi, busqueu i remeneu perquè us ho dic de debò que Pinterest és una font d'inspiració a molts nivells. Ara, poseu-vos-hi amb temps perquè...





2 comentaris:

  1. Aix, m'he enamorat dels racons per llegir! Conec el Pinterest i li vaig treure suc per decorar l'habitació de la meva filla, però no havia caigut en buscar relacions amb els llibres. Gràcies per la recomanació!

    ResponElimina
  2. A mi també m'agrada molt Printerest, és molt visual. Encara que al final tinc poc temps per dedicar-li.

    ResponElimina