dilluns, 26 de setembre de 2016

Carta de una desconocida

Em sap greu parlar-vos d'aquesta meravella i no deixar que la descobriu (aquells qui encara no en sabeu res) per vosaltres mateixos.

En poc menys de setanta pàgines, Stefan Zweig aconsegueix parlar de la cara menys amable de l'amor amb una subtilesa i tan delicadament, que és impossible que no se't faci el cor a trossets molt petits.

En la tranquil·litat de casa seva, un home rep una carta de remitent desconegut que se li adreça directament i, en aquest punt, ens submergim en la seva lectura alhora que ho fa el destinatari de la carta.

I aquest escrit, breu, amaga una història sencera, mil matisos, i molta emoció.

No hi ha gaire més a comentar sense esguerrar-vos alguna cosa de la història, simplement que aquest 2016 he incorporat una joia més a la meva llista de preferits.

El llibre és: Carta de una desconocida. Zweig, Stefan.

7 comentaris:

  1. Respostes
    1. És maquíssim, Maria. Ja veuràs com t'agrada.

      Elimina
  2. M'alegre molt que t'haja agradat, és una joieta plena de sentiments profundíssims. Jo he fet la ressenya també d'aquest aquesta setmana, per si la vols llegir (t'adelante que hem coincidit en opinió).

    ResponElimina
    Respostes
    1. De moment, tothom a qui n'he sentit parlar, me n'ha parlat de "molt bé" cap amunt :)

      Elimina
  3. Me l'apunto, només he llegit "24 hores en la vida d'una dona" i em va agradar molt. Poques pàgines és un valor afegir quan tens moltes coses pendents.

    ResponElimina