dissabte, 31 de desembre de 2016

Prestatge 2016

En fi, aquest any tampoc no ha pogut ser. El repte eren 40 i m'he quedat a 37 i sóc conscient que ha estat per falta d'encert en les tries perquè aquest darrer mes no n'he fet ni una de bona. Com us deia l'any passat, faltaria afegir les lectures repetides fins a l'infinit que sol·licita el "lector en construcció" i que, tot i que faig encantada i amb l'esperança de traspassar-li ni que sigui una miqueta del plaer que em dóna a mi llegir, no sumen més temps disponible al dia sino més aviat al revés.
En general, trobo que no ha estat un bon any lector. Me'ls miro tots aquí retratadets, i trobo que és una collita tirant a pobre així que espero que aquest any que està a punt de començar m'espavili les neurones i el criteri i pugui sentir-me orgullosa de les tries fetes el 2017. Si hagués de destacar algun títol, em quedo amb  "Norte y Sur", "Los Watson", i el descobriment del Pierre Lemaitre (aquest, aquest, i aquest altre). Bé, si més no, no ha estat un any totalment perdut.

Aprofito per desitjar-vos a tots un molt bon 2017 ple de totes les coses bones que desitgeu i per donar-vos les gràcies per passar-vos per aquí de tant en tant.



Controlaré els teus somnis
Persuasión
L'ofici del mal,
Los Watson
Todo lo que no te conté
Escribir ficción
Tan poca vida
Maximilien Heller
Les noies
Em dic Lucy Barton
Carta de una desconocida
Feliços els feliços
Amaury
El llibre dels Baltimore
Vestido de novia
Port amagat
Alex
L'aniversari
La mitad de la verdad
Donde los escorpiones


2 comentaris:

  1. Tenint en compte que tens un lector en construcció a casa, trobo que has fet molta feina i que pots estar molt orgullosa de la teva llista. Una altra cosa, és que t'hagin agradat més o menys. També ho fa l'ànim amb que agafem les lectures, l'estat mental en el que llegim influeix molt en si ens agrada o no, ho has tingut en compte això.

    No solem coincidir gaire en la tria tu i jo, però tot i això n'he trobat un parell de llegits, 'El llibre dels Baltimore', i 'La dona veloç'. El primer molt bé per passar l'estona, i l'altre... prou bé per passar l'estona.

    ResponElimina
  2. Jo també trobo que el número està prou bé.
    Alguns dels que has llegit els he buscat i llegit seguint les teves ressenyes, en alguns hem coincidit en la valoració i en d'altres no. I d'altres els tinc pendents, com "El llibre dels Baltimore" o els de la Jane Austen.
    Que tinguis un bon any ple de lectures profitoses1

    ResponElimina