dilluns, 9 de gener de 2017

Mr. Mercedes

Estrenem el 2017 amb un gran nom. Ja que ens hi posem, no ens hi posem per poc. Puc dir que Mr. Mercedes m'ha tornat a encendre la lecturina, tan malmesa úĺtimament, i ha aconseguit que aprofités els mínims moments disponibles per anar avançant en aquesta història, amb uns personatges molt ben creats i una trama que t'arrossega sense que ni t'adonis.

King fixa les bases d'una trilogia que ja us dic ara que penso seguir, amb aquest detectiu a mig camí de l'antiheroi i el seu equip.
M'ha sorprès molt positivament que Stephen King hagi entrat en el submón de la novel·la negra; és evident que no li falta habilitat per crear un univers que t'atrapa, amb un ritme perfecte i una tensió descomunal.

Després de tota aquesta sang i fetge i nervis, ja estic preparada per començar el 2017 com cal.






1 comentari:

  1. Me l'apunto, fa molt bona pinta!
    Ara m'estic iniciant amb la novel·la negra. Estic a punt d'acabar La Princesa de Gel de Lackberg, no sé si l'has llegit. En tot cas m'està agradant molt i crec que aquest pot ser el següent!

    Ens anem llegint.

    ResponElimina